Tesla har netop annonceret udrulningen af FSD supervist i Danmark, dvs. Danmark bliver det fjerde land i Europa til at have FSD supervised, efter Holland, Litauen og Estland.
Det er virkelig stort og meget overraskende at Danmark rykker så langt frem i bussen, det havde nok de færreste Tesla ejere i Danmark forventet. Men virkelig fedt!
For at kunne benytte dette skal bilen have HW4. Hvornår HW3 bliver understøttet vides endnu ikke.
FSD bestilles for en måned af gangen på abonnement i Tesla app'en til 750,- eller 375,- hvis man har tilkøbt EAP pakken tidligere, og har man køb FSD pakken, så er prisen naturligvis 0 kroner.
TV2 om nyheden
Færdelsstyrelsens nyhed